pap, mam en floris in Zuid Afrika!!! - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Annelies Schenk - WaarBenJij.nu pap, mam en floris in Zuid Afrika!!! - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Annelies Schenk - WaarBenJij.nu

pap, mam en floris in Zuid Afrika!!!

Door: Annelies

Blijf op de hoogte en volg Annelies

06 April 2006 | Zuid-Afrika, Pretoria

Even een heel kort berichtje. ZOals vele wel weten komen pa, ma en floris vanavond aan in J'burg!!! Morgen ochtend komen ze mij oppikken en gaan we twee weken door Zuid Afrika reizen. Heb er heel veel zin in.
Zal jullie daarna laten weten hoe t was!!

dikke knuffel Annelies

  • 06 April 2006 - 13:07

    Marja:

    Heel veel plezier met elkaar, en fijne vakantie!
    liefs, Marja, Jeroen en kids

  • 06 April 2006 - 13:53

    Annemieke:

    Heel veel plezier! Wel mooie foto's maken, zodat wij ook een beetje kunnen genieten van jullie rondreis :)

    x annemieke

  • 06 April 2006 - 17:29

    Marjolein:

    Lieve Anne,
    ook namens mij heel veel plezier met je ouders en Floris. Vast super om hen weer te zien!
    Liefs, Marjolein

  • 06 April 2006 - 21:39

    Alyssa:

    He Lies, ik weet niet of je dit nog leest voordat je gaat maar heel veel plezier met je paps mams en Floris. Je boft maar, wéér op vakantie! Je had je sms aan Suus trouwens aan mij gestuurd...
    Kus

  • 07 April 2006 - 09:08

    Renée:

    Misschien ben ik te laat??? Maar als jullie dit nog lezen, heeeeeeeel veel plezier en ik ben benieuwd naar alle verhalen! Dikke kus voor allemaal, Renée, Sybrand en Bas

  • 09 April 2006 - 18:54

    Je Nichie Vanuit Leeds:

    Er IS iets mis met mijn mail, want ik ontvang allerlei mailtjes niet meer! Zo ook geen reminder dat jij een nieuwe berichtjes gepost heb op jouw site... :(

    Maar: VEEEEEEL PLEZIER (ook al ben ik te laat)! En tegen mijn favoriete oom: slaap lekker in je tentje! :)

    Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Pretoria

Annelies
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 328
Totaal aantal bezoekers 16737

Voorgaande reizen:

20 Januari 2006 - 21 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: