uit vliegtuig gesprongen - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Annelies Schenk - WaarBenJij.nu uit vliegtuig gesprongen - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Annelies Schenk - WaarBenJij.nu

uit vliegtuig gesprongen

Door: Annelies

Blijf op de hoogte en volg Annelies

17 Juni 2006 | Zuid-Afrika, Pretoria

Hi allemaal,

even een hele korte update. Na een paar super dagen in de dessert.Zitten we nu in Swakopmund (plaats waar Angelina en brad baby hebben gekregen). Vandaag zijn Berte en ik uit vliegtuig gesprongen!! De tandem skydive was zooooo gaaaf!!!! Echt een kick. Heb dvd, dus kunnen het allemaal zien.

tijd bijna om...

xx Annelies

  • 17 Juni 2006 - 15:53

    Suus:

    Tof Liesje!
    Sorry dat ik zo weinig van me heb laten horen, ben tegen iedereen heel asociaal geweest ;-) Maar gaaf! XXX

  • 17 Juni 2006 - 19:35

    Je Nichie Vanuit Leeds:

    Kreeg in eerste instantie de wieders toen ik de titel van je bericht las, maar na het gelezen te hebben ben ik zo trots als een aap met blote billen dat je deze onwijs toffe dingen gedaan hebt!8)

    Tot snel nicht!:) Heb er zin an!

    Kuss

  • 20 Juni 2006 - 13:27

    Alyssa:

    Niet meer van die enge dingen doen! Brrr... Ben benieuwd naar video, misschien krijg ik er zelf ook wel zin in haha. Kom nu maar snel naar huis! xx

  • 21 Juni 2006 - 08:39

    Marjolein:

    Gaaf!! Zien elkaar heel snel!
    Liefs, Marjolein

  • 28 Juni 2006 - 15:12

    Je Nichie Vanuit Leeds:

    Nog even.....
    Dan zijn we wederom in Nederland! Gaan we elkaar weer zien! Gezellig, nicht:)8)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Pretoria

Annelies
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 328
Totaal aantal bezoekers 16735

Voorgaande reizen:

20 Januari 2006 - 21 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: